уторак, 24. април 2012.

Ravna gora 2012 vraćanje u prošlost


Prvi dan
Prvenstvo Srbije na srednjim distancama neki su bili zadovoljni ja ne,ali ne zbog lošeg plasmana nego zbog loše staze koju je postavio organizator.Staza užasna , prvi deo totalno ne zanimljiv kontrole se vide iz daleka , nikakvog orijentiringa , ne postoji mesto gde bi se takmičar mogao naći u dilemi bar to.Onda dolazi drugi deo trke i pomisao na ono zašto se i došlo na Ravnu goru,dobar orijentiring po šumi.Kad ono postavljač staze nastavlja da pravi bravure na otvorenoj sceni i kategoriju M35 koja je po tehničkoj težini u rangu sa elitom spušta na nivo M14 putić skreneš sa putića kontrola i tako u nedogled.Pored toga organizator najavljuje uspon od lepih 140 metara uspona koji su u stvari paklenih 200 metara.Utrčavama u cilj totalno razočaran ali se tešim činjenicom da se drugog dana trči po šumi sa samo 90 metara visinske.

Dan drugi
Posle neprospavane noći u bapskom hostelu alias golubarniku željno sam čekao drugi dan i bar malo orjentiringa na Ravnoj gori.Kako sam se nadao to sam i dobio to malo orijentiringa u prvom delu staze do devete kontrole a onda sam uskočio u vozić koji razgleda lepote ravne gore i tako lepo zavaljen u sedište nisam ni primetio da je vožnja već gotova.Da apsurd bude veći lepa ravna trka od 90 metara visinske se pretvorila u 180 metara.Ali definitivno postavljač se popravio drugog dana i obelio obraz.

Posle ovih utisaka o stazi podelio bih sa vama moji verni čitaoci i par utisaka o karti.Uporedivši predhodno izdanje Ravne gore i ovo sadašnje  Pobeda je pobedila sama sebe.Vraćanje na reambulisanje karte po Bačančevim metodama stvarno nisam očekiva od tako renomiranog kluba koji je uložio grdna sredstva u novčane nagrade u logistiku u ambijent koji su ruku na srce bili odlični ali postoji jedno veliko ali a to je    da je organizator  zapostavio kartu i koncepciju staza do te mere da su neki ljudi jedva čekali da završe stazu jer su se smorili od iste a to nisam bio ja .

No dobro završilo se još jedno takmičenje i prvenstvo za 14 dana je već sledeće  i moje oštro pero jedva čeka da napiše redak dva i o toj trci obzirom da su to nove karte i nove destinacije na srpskoj O sceni.

Нема коментара:

Постави коментар