уторак, 12. април 2011.

Palanka prvenstvo Srbije


Završilo se prvo prvenstvo ove godine.Šta reći karte loše odšampane staze zanimljive.I pored toga što sam mislio da će da me oderu mika škora i drugi u trku sam ušao da se unapred ne predam i tako i bi.Dobro sam otvorio trku i trudio se da non stop trčim i da što manje idem peške i prvi deo dobro završio a onda pravim grešku na 11 kontroli jer već gledam unapred kontrole i skrećem ulicu pre ali nastavljam dalje. U drugom delu pravim dve greške prva između 15 i 16 kt ulazim u prolaz a ne primećujem zid i onda se vraćam na glavnu ulicu a sledeća je kada sam prošao kroz pijac i na kraju "video" prolaz ali je tu bila ograda. Uglavnom dobra i uzbudljiva trka i na kraju 4 mesto i zaostatak za trećim samo 3 sekunde.Krletov trek ću naknadno objaviti čim mi pošalje i moći ćete da uživate u bravurama mlađanog Krstića.Ne treba zaboraviti i nastup naših mladih elitaša u Ž12 i M12 koji su se odlično borili.

Ovom prilikom bih javno osudio nastup brata Adama koji je osetio jačinu momaka iz 35 i podlegao pritisku i psihički nije mogao da izdrži i sramno se povukao u kategoriju M 40 i zamalo
tamo da izgubi od krleta ali i na ovoj trci sekunde su bile krletov protivnik.

Нема коментара:

Постави коментар