уторак, 29. март 2011.

Stražilovo 2011


Preživeli smo SM uspone.Šalu na stranu uspona je bilo ali nije bilo ni toliko strašno kao što sam očekivao.Raduje me jedna činjenica što se uspona tiče da je organizator stavio realne uspone na karti i to je bilo onda u redu jer ako ima 400 metra uspona ne vidim razlog zašto organizatori to ne stave da bi znali šta da radimo.Pošto sam prvi put nastupao na ovoj karti delim mišljenje mojih drugara blogera da je ovo jedan od najboljih terena na Fruškoj gori.Dan je bio idealan za trčanje staza za 35 je bila dobra nije bilo dosadnih varijanti niz put tako da sam išao dobro ovoga puta bez greške na prvoj kontroli.Na kraju četvrto mesto sa kojim sam zadovoljan jer kad bi bar malo trenirao možda bi to bilo i bolje.Kao što sam najavio opet imamo dva treka a drugi trek je opet Krletov u M40 gde je bio drugi i izgubio prvo mesto za 6 sekundi.Doduše po treku bi se reklo da je imao minimum dve greske tako da ga je to stajalo prvog mesta.Posle trke lepa riblja čorba koju je organizator organizovao koju na žalost nisam probao.U suštini lepa trka i lep ambijent što trebamo ponajviše zahvaliti organizacionom timu OK Stražilova.

1 коментар: